Przez kilka lat obecności na rynku małe poppery Pop N Dog 40F - 55F stały się znanym hitem! Ich skuteczność jest dobrze ugruntowana, a lista różnych gatunków złowionych przy użyciu tego rodzaju przynęty stale rośnie.
Pojawienie się na rynku Sakura Pop’n Dog szybko przyniosło oczekiwany sukces. Rozmiar 40 mm, jest odpowiedni dla ryb z małymi pyskami i tych, które są ukierunkowane na ich żerowanie na małych ofiarach.
Te dwa rozmiary 40 i 55 mm są idealne dla wszystkich łowisk, gdzie wymagana jest dyskrecja i kiedy nie powinno wystraszyć ryb po wejściu do wody. Rzeczywiście, ich upadek wygląda jak owad lub mały owoc (kleń), nie budzi podejrzeń. Z drugiej strony, na wodach otwartych ich siła przyciągania (słynny „pop”) jest potężny pomimo ich niewielkich rozmiarów. Zadziwiająco skuteczne nawet na głębokościach większych niż 2 m!
Łatwe do prowadzenia dzięki rozkładowi ciężarów wewnętrznych i ich idealnej równowadze, bez wątpienia będziesz zaskoczony ich wydajnością!
Sakura to autentyczna marka, którą tworzą wędkarze z pasją. Jesteśmy pionierami łowienia na przynęty w Europie, wykazujemy się kreatywnością i innowacyjnością.
Sakura zobowiązuje się do projektowania wysokiej jakości produktów w najbardziej konkurencyjnych cenach. Oczywiście oferujemy również doskonałą obsługę i znaczące wsparcie marketingowe dla naszych sprzedawców detalicznych. Sakura proponuje globalną koncepcję, która pozwala wędkarzom wyposażyć się całkowicie od wędki po przynęty!
Świat Sakury to łowienie na sztuczne przynęty na morzu i słodkiej wodzie. Jego zakres obejmuje wszystkie wody, od Europy po te egzotyczne miejsca.
Asortyment Sakura został zaprojektowany tak, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających wędkarzom, a także pozwolić odkryć świat łowienia na przynęty w najlepszych warunkach, przy użyciu wysokiej jakości sprzętu.
Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu Sakura skutecznie wyposaża, obiecuje sukces i emocje.
Sakura to francuska marka tworząca produkty ze średniej i wyższej półki. Ma szczególne relacje ze swoimi klientami i bardzo elastyczne podejście do rynku. Jej etyka, podejście dydaktyczne i edukacyjne są uznawane za główne atuty doskonale uzupełniające komercyjny aspekt marki.